TISDAG

Förkyldningen har tagit över min kropp. Inte mycket jag presterat i dag måste jag erkänna.
Har sett på när plutonen övat strid i förläggning.
Hemsk lunch som ja inte ens kommer ihåg.
Sen blev det hugga ved till slutövningen (Svartarbete?)
Efter det, Middag: Nån konstig gratäng.
Och nu här. Sagen har vart som i ett komaläge. Inget upp, och inget ner. Men så är det när man har feber


Tänkte bara säga att ja skickar ut free spotify invites till folk som vill ha, bränn iväg en kommentar, så fixar jag allt!

TAKE CARE!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min mor klagar på att inte hon kan använda spotify, skulle du kunna slänga iväg en invite (a)



puss

2009-05-13 @ 19:28:43
Postat av: Madelene Urge

HEJ!

Klart ja kan slänga iväg ett invite, men jag måste ha en mail, så ja kan skicka, Vill inte publicera det på en öppen cite, för de är rätt åtråvärda. Om jag får en mail kirrar jag biffen! :)

2009-05-13 @ 19:47:53
URL: http://ettlumparliv.blogg.se/
Postat av: kajsa

till syster din med tror jag minsann.. hade vart nice, även om datorn suger så det knappt går att lyssna på nåt...

2009-05-14 @ 12:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0