MÅNDAG!

Denna dagen har bara flugit iväg. Verkligen. Dock har den varit något blöt. Men helt ok!

Först fys (800 m x 4 intevall) sen Plutonens timme och lunch. Grymt god kycklinggryta med curry.

Har haft övning i MVCP - Mobile Veirtical Check Point. (mycket tveksam på stavningen där)
Hur man sätter upp en vägspärr och hur man visiterar en bil, allt för slutövningens skull! :)
Enormt med sniglar, vilket inte glädjer mig någonstans. Jag är i stort sett orädd, men sniglar klarar jag absolut inte av. FY!
Sen middag  - Fisk med remoladsås och potatis.

Nu sitter jag här och taggar för färjan. Inte fel alls. :)

Kort vecka dehär! Blir ledigt på onsdag. :D

Inga konstigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0