TISDAG

Godkväll. Dagen idag: TRASIG.

Började som vanligt. frukost och städ, sen fick ja springa upp till sjukan, så doktor gudmund kunde klippa lite i min stortånagel... precis. Nagelrång. INTE SKÖNT.  Blev bätte men det gör fortfarande ont.
Sen var de utlåsning vapen och åka bort till ROLIGA HUSET (sib-huset)  men det var lättare sagt än gjort, för halvvägs fick fåran sprinter för sig att DÖ. Så vi fick trycka ihop oss i 5 bilar, och sen åka vidare. Det var både jobbigt och kallt att försöka starta bilen, men det löste sig.
Väl framme vid roligahuset övade vi på att hoppa in genom fönster och aköt löst inomhus. Det smällde ordentligt. :)
Lunch i matsalen: Pyttipanna, stekta ägg och rödbetor. OCH SEMLA! Det är ju fettisdagen idag.
Sen tillbaka till huset och fortsätta öva. Kände mig lätt blåslagen när vi skulle därifrån.
Sen höger vänster om och LEDIGT.

Nu ska ja snart få mig en kopp kaffe, och lägga mig i soffan

22 insatspluton - Vill vi  = Kan vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0