ONSDAG

Halva tiden som Insats har gått, och det glädjer mig, eftersom Bevakning på helgen innebär mycket tv, och mycket sömn. :)
Insats är det värre med, eftersom man måste rondera helatiden, och gå upp halv sju på morgonen...

Just nu är det en kvart kvar till uppställning, innan dagen börjar på riktigt. Känns som det kan bli en bra dag idag. Onsdagar blir det i regel Markarunda (= Åka bil in till Bålsta och handla på lidl eller ica.) :) Mycket trevligt tillskott i vardagen. Tyvärr blir det ganska mycket cola o div annat snask på markarunda, men de är väl så det är. :P

Gårdagen slutade över förvänting, gick otroligt smidigt på eftermiddagen. Det är alltid trevligt. Sen När vi skulle sova ligger vi o disskuterar dieter och vilken kost som är bra för kroppen. Jag porseland och Johansson sover i samma rum. Och här brukar de blir ganska mycket disskussioner mm. Känns värt, för man kommer alltid fram till något, kanske inte så vettigt, men ändå.

Kan vara torftigt att läsa när vi har GBA men under FSU:n blir det roligare.
Vet inte om någon läser denna blogg, men hade varit kul med lite coments om någon läser. :)


--------------------------

Nu sitter jag här igen och väntar på att klockan ska slå grindpost.
Därefter markarrunda, och sen bär min kropp mig mot gymmet. WOHO! :D
Efter ett hårt träningspass blir jag förhoppningsvis trött, och somnar i min säng. :)


Lunch: Lasagne
Middag: Raggmunk, stekt fläsk och lingon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0