ONSDAG

God kväll. Jag vill inget annat än att sova nu, för jag är både blåslagen och trött...
Dagen med ett ord: AJ!
Idag var mycket lik igår. Striden inne husen fortsatte. Vi pangade så tomhylsorna flög. Och jag slog mig rätt ordentligt ett par gånger. Blåmärken finns det gott om på min arma kropp.
Lunch: Tveksam. Det var snappt lunch. Köket hade gjort för lite mat, så de va inte mycket till mat, men lite ris och fisk fick jag iallafall.
Middag: PIZZA! på garnisonen dock. Men pan-pizza är inte fel.
Ingen kvällstjänst. Så "Cops" och "2 1/2" men i tv soffan... :)
Lön idag också. Det betyder att många är ute på stan o härjar ikväll. Men de brukar inte märkas när de kommer hem, som tur är. :)

kort inlägg idag, men det blir så ibland.

INGA KONSTIGHETER - VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0