LÖRDAG

Helgstämningen ligger som ett mysigt duntäcke över 7:e grupp. Det är ganska segt att vara här på helgon, men ändå mysigt.
Fördelar med helg på GBA finns det. Bra att se på tv, efterrätt till maten, som brukar vara godare än veckorna. Och lite mer fritid.

Idag har varit en bra dag. Dagen började med en berättelse från en av befälen, om hans skidsemester i värmland. Mycket trevligt. Därefter introducerade han oss för Luftgeväret och Luftpistolen. Detta fördrevs förmiddagen med. Jag var kanske inte bäst, men fick in några fina träffar iallafall! :)
 Eftermiddagen var mest häng och tv, lite kortspel med porseland också.
Sen när vi hade vår kvällsuppställning, bad löjtnanten oss att sätta oss ner, och han körde en frågesport på alla europas länder. Det var kul, för man insåg att man glömt mycket sen högstadiet, och geografi har väl aldrig varit min starka sida, men satte makedonien klockrent! SKOPJE!
Vinnare var silén, men jag kom på en stark tredjeplats. :)

Så nu ska jag plugga lite geografi och sedan sova så gott. :)

Men först kommer en COMBAT bild på mig från marma. :)



22Instatspluton - Love them all. Fight them all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0