ONSDAG

När jag skulle publicera överskriften blev det lite dille i mitt huvud. Funderade ett tag på vilken veckodag, men kom fram till det genom att det är pankakor imorgon. :)
Onsdag alltså.
Börjar med uppställning för stabsgruppen och alla chefer för att lära sig att sätta upp radiomast 2,K. Det gick utan problem. Men förkyldningen känns rätt ordentligt när man står och kikar upp på en 10 m lång mast.
Efter mastarbetet var det lunch: Kycklinggryta med ris. Helt ok för att vara gryta.
Sen skulle vi ha strid. Jag gick och la mig. Får inte springa runt i skogen med feber. Hade iof behövt utbildningen. Menmen, så är det.
Mår avsevärt mycket bättre efter vila, och hoppas på 100% imorgon.
Inga bilder tyvärr, men har fotat endel de senaste dagarna.

Sen är det besöksdag den 14:de, så om du känner att du vill komma och se mitt liv, bränn iväg ett mail.
[email protected]


Allt är smutt o maräng!
- Gökhan Kizil, om hur han mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0